2013. november 23., szombat

És vége...

Sziasztok!
Egyszer mindennek vége. És ennek a történetnek is most vége van.Egyrészt örülök, mert befejeztem életem első blogját, másrészt viszont szomorú vagyok mert többé nem ülhetek le, és nem írhatom ugyanezt a történetet, amit már annyira megszoktam, és aminek a szereplői a szívemhez nőttek. 
Nem menekülhetek többé az én kitalált kis történetembe, ahol minden úgy van, ahogy én szeretném, és ahol igazán kiélhetem magam...
Nagyon köszönöm, minden egyes olvasómnak (ha még van) hogy ezt a történetet végigkísérték, és minden egyes részhez kommenteltek. Nagyon sokat jelentett/jelent nekem, minden egyes komment, és boldogsággal tölt el, az, hogy alkottam valami olyat, ami legalább egyszer valakinek mosolyt csalt az arcára.
Így, a végén, csak annyit szeretnék mondani nektek, hogy nagyon-nagyon köszönöm!

4 megjegyzés:

  1. A blog, maga a történet tetszett, de ez a befejezés viszont nem. Nagyon tetszik ahogy írsz, de ez a befejezés gyors és összecsapott lett...szerintem, vagyis nincs lezárva. Mert az hogy az egyik részben még karácsony van, a másikban pedig már az olvasó számára ismeretlen emberrel szeretne összeházasodni, de a végén mégsem teszi meg.(Nekem ez kicsit furcsa, mint lezárás.)
    A másik pedig az, hogy én úgy érzem hogy még nem bontakozott ki teljesen a történet. Mert minden történetnek kell úgymond egy 'keret', de itt nincs meg...az elejen még tényleg jó volt, csak amit már írtam...a vége.
    U.i.: nem rossz szándékú kritikának szántam, inkább építőnek. :)

    VálaszTörlés
  2. A történetet imádtam és nagyon sajnálom hogy ennyi idő után vége. De nagyon remélem folytatod az írást és ha igen akkor figyelemmel fogom kísérni. Sok sikert továbbra is Neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Az írásról meg csak annyit, hogy mindenképpen folytatni fogom, de nem fogok blogot vezetni. :D

      Törlés