2013. november 23., szombat

2019. Augusztus. 19.

   6 éve. Pontosan 6 éve kezdtem el naplót írni.
   Most meg itt állok, egy gyönyörű fehér ruhával szemben, a néhai szobám közepén, és fel sem tudom fogni hogy pár óra múlva hozzámegyek ahhoz, akit a világon mindennél jobban szeretek.
   Legelőszőr Márk mellett tapasztaltam az igazi szerelmet, de a gimi után már semmi sem volt ugyanaz.Én egyetemre mentem, ahogy ő is, ezért nem jutott elég időnk egymásra, ezért meghoztunk egy döntést.Egy döntést, ami talán életem egyik legrosszabb döntése volt.Szakítottunk.
   Az egyetem első évét mondhatni végigszenvedtem, ezért eldöntöttem, hogy megkeresem Márkot.De a találkozásból egyáltalán nem az sűlt ki, amire számítottam.Arra számítottam, hogy elmondom neki, még mindig ugyanazt érzem, mint egy évvel ezelőtt, és újrakezdjük.De nem így lett.
    Aztán megismertem valakit, aki először mint legjobb barát, majd mint barát próbálta velem feledtetni Márkot.Tudta, hogy sosem fogom tiszta szívemből szeretni, ennek ellenére amikor elvégeztük az egyetemet, megkérte a kezem, én meg igent mondtam, mert tudtam hogy nem ülhetek karba tett kézzel, arra várva, hogy Márk egy nap eljön, és minden olyan lesz mint régen volt.
   Egyszerű esküvőt terveztünk, de Márk valahonnan mégis megtudta, hogy férjhez megyek, és amikor a pap megkérdezte, hogy valakinek van-e kifogása, Ő előlépett a tömegből, és szerelmet vallott nekem.Fogalmam sem volt arról, hogy mit csináljak, ezért a legkönnyebb utat választottam: kirohantam a templomból otthagyva az értetlen vendgégsereget, a vőlegényemet, és a férfit, akit szeretek. A közeli parkba menekültem. Nem sírtam, nem voltam szomorú, csak össze voltam zavarodva. Fogalmam sem volt, hogy mit tegyek.
    Egyszer csak egy ismerős hangot hallottam meg a hátam mögött. Ismét Márk volt. Bocsánatot kért, mert tönkretette az esküvőmet, majd megígérte, hogy örökre eltűnik az életemből.Akkor abban a pillanatban, egyetlen egy dologban voltam csak biztos. Nem akartam, hogy eltűnjön az életemből...ismét.
    És most, végre eljött az idő, hogy végre én is boldog legyek.Pár óra múlva hozzá megyek egy férfihoz, aki ennyi idő után is ugyanúgy szeret, talán még jobban.Egy férfihoz, aki a világon mindennél jobban szeretek, és soha semmiért sem mondanék le róla.Egy férfihoz, akihez azért megyek hozzá, mert szeretem, és nem azért, mert ez az ésszerű döntés.
    Végre, hosszú idő után, kétségek nélkül jelenthetem ki, hogy boldog vagyok.És ha a boldogságom azon a férfin múlik, akihez pár óra múlva hozzá megyek, akkor tudom, boldog is leszek Örökké.





10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a befejező és az összes többi is!! Imádtam a blogod!!
    Remélem van még ötleted és indítasz egy másikat is! :)
    Sok sikert.
    Jó lett, gratulálok!!! :)<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon joooo!!! Annyira kár hogy vége!! :(( De remélem lesz egy másik blogod mert te tehetséges vagy nem is kicsit!!! Nagyon jó a fantáziád!! Imádom ezt a blogot!! Amugy most akkor kihez ment hozzá?? Márkhoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Szerintem egyértelmű, hogy kihez ment hozzá. :) ;)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett!Tegnap egy csoportba közzétették a blogod,és így cím alapján,unalmasnak tűnt,de ezt néztem meg elsőnek és az 1. résznél már nagyon kedveltem! :)
    Gratulálok,és remélem lesz még más blogod is,amit olvashatok! :)
    Am szerintem Márkhoz ment hozzá,nem ahhoz a pasihoz,akit nem is annyira szeret!
    Dorina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.
      Igen, Márkhoz ment hozzá. :)

      Törlés
  4. Nagyon gratulálok!! Hihetetlenül jó ez a blog... Minden egyes percét amig olvastam élveztem. Csak úgy faltam az oldalakat :) 3 napja kezdtem neki és Már kiolvastam. :) Persze csak suli után tudtam olvasni, de nagyon megfogott... Minden nap vártam a folytatást és hogy még olvashassak belőle. Lehet hogy egyszer majd újra olvasom, mert hihetetlenül jó lett :) Nagyon tetszett az egész blog. A csalódások, a reménykedés, a szerelem meg minden amit Zsani átélt. De szerintem lehet (!!) hogy a vége volt a legjobb... Mondjuk az egészet nagyon élveztem :)) ;) Köszi hogy szép peceket okoztál ezzel nekem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy elolvastad, és hihetetlenül boldog vagyok, hogy szép perceket okoztam neked. :)

      Törlés
  5. Hogy bírja ezt a net?!Jó,hogy befejezted!!

    VálaszTörlés
  6. Látom a szüleid nem adtak neked nevet. :D Őszintén sajnállak.
    És ha a szüleid ezt sem mondták, el, akkor most elmondom én: Ha valami nem tetszik, akkor nem kell megnézni/elolvasni, és pláne hozzászólást írni, főleg anélkül, hogy megindokolnád, mit miért írsz. ;)

    VálaszTörlés