2013. augusztus 30., péntek

Díj. :)


Köszönöm a díjat  Laure Dessauge-nak. :DD


Szabályok:
 Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Lány vagyok. :)
2. Imádom a csokit. :D
3. 14 éves vagyok. :P
4. Van egy cicám, meg egy nyuszim. >.<
5. Nagyon gyenge írónak tartom magam.
6. Szeretek énekelni. :].
7. Nem tudok énekelni. =))
8. Szerencseszámom a 19. (:
9. Mindig fel tudok vidítani másokat. :DD
10. Szeretek mindenkit aki olvassa a blogom. :)
11. Néha megkönnyezem a saját történetem miközben írom.... :)))

11 kérdésre a válasz: 
1. Van kedvenc színészed? Van. :D
2. Ha olvastad az SzJG-t ki a kedvenced? Ricsii :D
3. Milyen könyveket olvastál?Nem szoktam sokat olvasni.Azt hiszem a SzJG-n kívül csak egy-két könyvet olvastam el.
4. Mivel töltötted leginkább a nyarad? Alvással. :$
5. Szereted az osztályodat? Van egy-két ember, akit nem igazán kedvelek, de nagyjából szeretem. :)
6.Van legjobb barátod\barátnőd? Van. :)
7. Mióta írsz? Június óta.
8. Mit jelent számodra az írás? Nagyon sok mindent. :D
9.Van-e kedvenc tantárgyad? Nincs.
10.Mennyire várod a sulit? Hát hogy őszinte legyek, semennyire. >.<
11.Melyik állat a kedvenced? Talán a cica. :P

11 kérdés:
1. Hány éves vagy?
2. Mi vett rá arra, hogy elkezdj írni?
3.Van szerencse számod?
4.Kedvenc zeneszámod?
5.Kedvenc előadód?
6. Milyen írónak tartod magad?
7. Melyik a kedvenc évszakod?
8. Optimistának, vagy pesszimistának tartod magad?
9. Mikor vagy igazán boldog?
10. Kedvenc kajád?
11. Van olyan ember az életedben, aki teljes mértékben megért?

11 ember, akinek továbbküldöm(Nem épp 11 ember, de csak ennyit tudok. (: ):
Lizaa
Kath
KoliBri
Mentacukor


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése